Friday, December 25, 2015

ප්‍රවේශය

ආයුබෝවන් !

මූලික සිතුවම් කිහිපයකට පසු මිනිස් මුහුණු සිතුවම් කිරීම ආරම්භ කලා. මම අන්තර්ජාලයෙන් ලස්සන කාන්තාවකගේ පින්තූරයක් බා ගත කරගෙන, එය බලාගෙන පිටපත් කරන්නට වෑයම් කලා. මට ඕනෑ වුනේ ඒ පින්තූරය ඒ විදියටම අදින්න, එත් මම සති ගානක් උත්සාහ කලත් මට සතුටුදායක නිමාවක් ගන්න බැරි උනා. ඇස් දෙක, නාසය, මෙන්ම කටත් මට නිවරදිව ස්තාන ගත කරන්නට බැරි උනා, කොපමණ උත්සාහ කලත්. මට මම ඇදපු පින්තූරයේ අඩුපාඩු පෙනෙන ගත්තා. මම බා ගත් පින්තූරය ඉතාමත් ලස්සනටත් මා සිතුවම් කල පින්තූරය අංග විකල එකක් ලෙසටත් මට පෙනෙන්නට උනා. මෙහි පහතින් තියෙන්නේ ඒ පින්තූරය.

සති කීපයක් තිස්සේ කල උත්සාහ අසාර්ථක වීමත් සමග මම තේරුම් ගත්තා චිත්‍ර අදින්න එක ලේසි වැඩක් නෙවෙයි කියල.   මම තවදුරටත් මේක අදින එක නවත්තලා දැම්මා. මේක තමයි මම අවසන් නොකළ එකම චිත්‍රය. මම අධ්‍යනය කලා මට වැරදුනේ කොහෙද කියල. මේ තියෙන්නේ මම දැකපු අඩුපාඩු.

මම දැකපු අඩුපාඩු:
  • මුහුණේ හැඩය 
  • අවයව ස්ථාන ගත නොවීම 
  • අවයව වල ඇද කුද
  • කොණ්ඩ මෝස්තරයේ අපැහැදිලි භාවය 
අඩුපාඩු වලට හේතු:
  • මුල් පින්තූරය නිසි ලෙස අධ්‍යනය නොකිරීම 
  • අවිධිමත් බව
  • මුල් පින්තූරයේ  ස්වාභාවය පිලිබඳ අනවබෝධය
මා විදිමත් ක්‍රමවේදයක් අනුගමනය නොකළ නිසා අවයව නිසි සේ ස්ථාන ගත කරගැනීමට නොහැකි වූවා මෙන්ම අවයව වල හැඩය සහ මුහුණේ හැඩය දුර්වල වෙලා. මුල් පින්තූරය හරි හැටි තේරුම් නොගත් නිසා කොණ්ඩය අවලස්සන වෙලා. ඒ වගේම උස, පළල, දිග, මහත හැමතැනම අඩුපාඩු.

කාන්තා රූපයක් නිසා තමයි මම මේ අමාරුවේ වැටුණේ කියලා හිතුනා. ඒ නිසා මම තීරණය කළා පිරිමි රූප අදිනට. මගේ තියෙන නොඉවසිල්ල නිසා දවස් කීපයක් ඇතුළත සිතුවම් නිමා කරන්නත් හිතා ගත්තා. ඊ ලඟ ලිපියෙන් ඒ විස්තර රැගෙන එනකල් ඔබට සුභ දවසක්!




No comments:

Post a Comment