Saturday, January 9, 2016

හත: කං ඉන් උ

ආයුබෝවන්!


ග්වංහේ කථාවෙ ජුංමියොං කුමරියට ආදරය කරපු යාලුවෝ දෙන්නගෙන්, කලින් සැරේ පිපී හිනැහුණේ 'හොං ජු උන්' නොහොත් ක්‍යුරි දාරි නෙ. ඔන්න අද පිනෙන්නෙ අනිත් ආදරවන්තයා, 'කන් ඉන් උ'( ඉනුය), මේ කථාවෙ මම ආසම චරිතය. 'හන් සු වොන්' රංගන ශිල්පියා තමයි රංගනයෙන් දායකත්ව ලබා දෙන්නෙ.  උත්තර නැති ප්‍රශ්න රාශියක මැදි උන, ඉතා අපහසු තීරණ වලින් පිරි ජීවිතය ගත් කරනපු, ඉනුයගෙ හිනා වෙච්ච්ච පින්තූරයක් හොයා ගන්න එක නම් ලේසි උනේ නෑ. අන්තිමේදි මේක
https://i.ytimg.com/vi/im18TWCAHUQ/maxresdefault.jpg තමයි තෝර ගත්තෙ.


නහය ගැන නම් සතුටුයි, අනිත් ටික ගැන තමා දුක. ඉනුයගෙ තියෙන අහිංසක කම, එයගෙ සිරියාව මගේ චිත්‍රයෙන් පෙන්නුම් කරන්නෙ, පිටි ගෝනියක් මූණෙ හලා ගත්ත ගල් බූතයෙක් ඔරවන් ඉන්නව වගේ. මෙයා තමයි මට කාලයක් තිස්සෙ අඳින්න ඕනි උනේ, අන්තිමේදි මෙයාගෙම එකට හෙන්හුරා පාත් උනානි. මෙන්න මෙහෙමවත් කියල යාමෙ බේරගමු; මේ චිත්‍රයේදි මම මුල්ම වතාවට B2 පැන්සල භාවිතා කළේ වර්ණ ගන්වන්න, කලින් ගත්තෙ HB පැන්සල. ඒක හසුරුවන්න මාර ගේමක් දුන්නෙ, අන්තිමෙර්දි මට එපා උනා.

මම සතුටු දේ:

  • සතුටු වෙන්න දෙයක් නැති තරම්, නහය ගැනවත් සතුටුයි කියල කියමුකො
  • කෙස්ස ගැනත් සතුටුයි කියල දාමු
  • මේ පින්තූරෙ ඇඳල ඉවර කළ එක ගැන? ඒ ගැනත් සතුටුයි

අපහසුතා:

  • මුහුණේ ඉරියව් මතුකරන්න ගිහිල්ලා තමයි නා ගත්තෙ (2B පැන්සල බාවිතය)

අඩුපාඩු: මේව නම් තියෙනව අඩුවක් නැතිව

  • ඉනුයගෙ නියම ස්වරූපය නිරූපණය වෙලා නැහැ
  • කට තව ටිකක් පළල් වෙන්ඩ ඕනා
  • ඉනුයගෙ මද සිනාව මුහුණේ ඉරියව් වලින් පිළිඹිබු වෙලා නැහැ
  • ඇස් වල ත්‍රිමානත්වය හොඳටම මදි
  • ඇහිබැම වලිනුත් ත්‍රිමානබව මැකිලා ගිහිල්ලා 
  • කටට පහළ කොටස සහ නිකට නිරූපණය වෙලා තියනව වැරදියි 
  • හිසපටියෙ පොඩි ගතියක් තියෙනව, ඒත් පොඩි අවුලකුත් තියෙනව
  • එයාගෙ කනට පිටුපසින්, හිසේ යට කොටසෙ තියෙන කොණ්ඩෙ ටික අඳින්න අමතකම වෙලා ගිහින්
  • මුහුණට සාපේක්ෂකව කන අඳුරු වැඩියි 
  • රූපයේ වම් පැත්තෙ ඇදුම ටිකක් අවුල් වගේ
  • ඉනුය ඇදුම් කීපයක් ඇඳගෙන ඉන්නෙ, මගේ පින්තූරයේ ඒව වෙන වෙනම අදුරන්න බැහැ

තව අඩුපාඩු තියෙන, ඒවත් හොයල කියන්ඩ හොදේ.

මට අන්තිමේදි දුකයි. කලින් එක හොඳට ඇන්ඳා, මේකට මොකද උනේ කියල. වරදින්න වරදින්නනේ, දුර්වලතා අදුර ගන්න හැකි වෙන්නෙ. මේ පින්තුරෙදි මම ගොඩක් කලබල උනා, මම හිතා ගත්තා හිමීට නිදහසේ වෙලාව අරගෙන, ලස්සනට ඊලග එකනම් අඳිනව කියල. 

බලන්ඩකෝ මම ඊලග එකේදී වැරදි අඩුපාඩු හදාගෙනද, නැත්නම් තවත් දුර්වල වෙලාද කියල. 

ජය වේවා!

5 comments: