Monday, December 28, 2015

තුන්වැන්න: වොනා

මම කාලෙකට ඉහත නැරඹූ 'ද මූන් එම්බේසිං ද සන්', 해를 품은 달, නාට්‍ය මාලාවේ රජතුමාගේ පෞද්ගලික ආරක්ෂක වොනාගෙ චරිතය තමයි  මගේ ඊලග ඉලක්කය උනේ. මුල් පින්තූරය මෙතනින් http://www.soompi.com/wp-content/uploads/w/m/aj/492008/492008.jpg බලන්න. මේ චරිතය නිරූපනය කරන්නේ රංගන ශිල්පී සොන් චේ රිම් (송재림 ). 


හිස බැදි පටයේ ත්‍රිමාන බව පැහැදිලියි. ඇහි බැමත් සාර්ථකයි කියල හිතනව, මොකද ඇහි බැමෙ ත්‍රිමාන බව පෙන්වනවා. තොප්පිය ගැන නම් ගොඩක්ම සතුටුයි. තොප්පියේ පටියෙන් මුහුණේ ත්‍රිමාන ස්භාවය පෙනෙනවා. එයාගෙ තොප්පිය හරිම ලස්සනයි. ඒ තොපියෙනුයි එයාගෙ හමුදා ඇඳුමෙනුයි පුදුම ලස්සනක් එකතු කරනවා එයාගෙ මුහුණට. මම ගොඩාක් ආදරේ කරන චරිතයක් තමයි වොනාගෙ චරිතය. කොහොම නමුත් මුල් පින්තූරයත් සමග සසඳා බලන විට එයාගෙ මුහුණෙ තියන සිරියාව මගේ පින්තූරයේ පිළිඹිබු වෙලා නම් නැහැ, ඒත් මම මේ පින්තූරයෙන් ඉගන ගත් දේ බොහොමයි. 

ඉගන ගත් දේ:

  • ඇස්, ඇහි බැම, සහ මුව සිතුවම් කිරීම
  • තොප්පිය සාර්ථකයි කියල හිතනවා

අපහසුතා:

  • තොප්පියේ හැඩය
  • තොප්පිය සහ ඇඳුම වර්ණ ගැන් වීම්

අඩුපාඩු:

  • මුහුණේ ඉරියව් නිරූපනය වෙලා නැහැ
  • නාසයේ මුල අපැහැදිලියි
  • හිස පටියේ සහ තොප්පියේ ඇති කැටයම් අපැහැදිලියි
තොප්පියේ ඉලිප්සියාකාර හැඩය ගන්න ලොකු ගේමක් දෙන්න උනා. ඊලගට අමාරුවේ වැටුනෙ එයාගෙ ඇඳුමේ වර්ණ තවරන්න ගිහිලා. මේ කාලෙ වන විට මට තේරුමක් තිබුණෙ නෑ පින්තූරෙ පාට කරන්නෙ කොහොමද කියලා. ඒ වගේම මට ඉවසිල්ලක් තිබුනෙ නෑ මේක ඉවර වෙනකල්, ඒ නිසා අන්තිම ටික ඔහේ ඇදල දැම්ම. එච්චර තමයි වොනාගෙ පින්තූරය ගැන කියන්න තියෙන්නෙ. නැවත් හමු වෙන තෙක් ඔබට ජය!


6 comments: