Friday, December 25, 2015

පළමු පරිච්ඡේද: ආරම්භය


මේ අවුරුද්දේ ජුනි මාසයේ මම ආශාවෙන් නැරඹූ ' ඩයරි ඔෆ් අ නයිට් වොච්මන් ' (야경꾼일지 ) කොරියානු ටෙලි නාට්‍ය මාලාවේ ප්‍රධන චරිතය, ලී රින්, නිරූපනය කල ජුං ඉල් වෝ (정일우 ) ගෙ රූපයක් සිතුවම් කරන්න හිතුණා. අන්තර්ජාලයෙන්රූපයක්  පීරද්දි, කෙලින් බලාගෙන ඉන්න එකක්ම මම හොයා ගත්තා. මොකද කලින් සැරේ පැත්ත බලන් ඉන්න එකක් අදින්න ගිහින්නෙ නා ගත්තෙ. පුළුවන් තරම් සරල තැනින් තමයි පටන් ගන්න ඔනි. මේ පහතින් තියෙන්නෙ මගේ චිත්‍රය ( මුල් පින්තූරය මෙතැනින් බලන්න http://forums.soompi.com/en/topic/342798-drama-2014-journal-of-the-night-watchmen-%EC%95%BC%EA%B2%BD%EA%BE%BC-%EC%9D%BC%EC%A7%80/?page=19 ).

මේ පින්තූරය  අදින්න මම පටන් ගත්තෙ මුලින්ම මැද ඉර ලකුණු  කරල. ඊ ලගට මම නළල, නහය, කට, තයෙන තැන් ටික ලකුණු කරගත්තා. ඒ වගේම හිස මුදුන, නිකටත් තියන තැන් ලකුණු කළා. මම දුර මනින්න කෝදුවක් භාවිතා කළේ නෑ. පැන්සලින්, හිතේ මිම්මට තමයි ගත්තෙ.

මම ඉගන ගත් දේ:
  •  මුහුණේ හැඩය 
  • අවයව ස්ථානගත කිරීම 
  • අතේ ඇගිලි 
  • ඇදුම (නැවුම් සහිතව )
දුෂ්කරතා
  • දත් සහිත මුඛය 
අඩුපාඩු 
  • මුහුණට සාපේක්ෂකව හිස කුඩා වීම ( සිරස් අතට)
  • මුඛයේ හැඩයේ සහ ප්‍රමාණයයේ වෙනස්වීම්
  • වම් අත තාත්ත්වික නොවීම
  • මුහුණේ ඉරියව් මතු නොවීම
  • බලා සිටිනා දිශාවේ නොගැලපීම්
  • කන් දෙක අපැහැදිලියි
  • ජුන් ඉල් වො ගෙ මුල් පින්තූරයේ තියෙන සිරියාව සිතුවමේ නොමැතිවීම
මේ චිත්‍රයේ කට අදින්න තමයි මට ගොඩක්ම වෙලාව ගියේ. කීප වතාවක් මක මක ඇඳපු නිසා, මකල ඉවත් කරන්න බැරි  ලෙස කට ලග කලු උනා. ඒ නිසා  මට අන්තිමේදි දත් ටික සුදු කර ගන්න බැරි උනා.

No comments:

Post a Comment